Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2010 17:54 - ICQ – The Flower Power
Автор: todor Категория: Технологии   
Прочетен: 1700 Коментари: 1 Гласове:
0



Днес разбрах, че ICQ станало “руско”. Преди 10 години не бих повярвал на това. Не го ползвам от около година и утре мисля да се логна за последен път и да пратя съобщение на висчки в контакт листата ми, че съм минал на Skype.


Регистрирах се 99-та, ICQ се ползваше за служебни цели във Webfactory, където работих тогава. Шефа беше често в Англия и комуникирахме по “Q-то”. Чатихме и с клиентите за да уточняваме неща по проектите.


Със жена ми също се запознахме през ICQ, затова вероятно ще ми остане скъп спомен.


image

ICQ - The Flower Power



Източник: http://todor.com/blog/?p=58



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Съвсем скоро го изритах
01.05.2010 07:11
А аз се запознах със жена ми в... (намери ми IP :-P) :-D
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!