Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2010 13:18 - GSM
Автор: todor Категория: Технологии   
Прочетен: 731 Коментари: 0 Гласове:
1



Неусетно изминаха 10 години с GSM в джоба. Лятото на 2000 похарчих 200 кинта за SIM карта, плюс SMS и CLIP. Да навремето тези елементарни услуги се заплащаха, както и самата SIM карта. Инвестирах още толкова за невероятния за времето си Ericsson T10s, който ми служи цели пет години след това, и вече бях мобилен.


image

Ericsson t10s


Проблемът беше. че проникването на мобилни телефони беше малко и се плащаха луди пари за разговори между Мобилтел – единственият GSM оператор тогава и БТК – националният стационарен телеком. Имаше и един трик, първите 8 секунди разговор към БТК не се заплащаха и масово разговорите се състояха от по едно две изречения от сорта: “Чакам те на попа в 8! Чао!”.



image

Nokia 6260


След 5 години смених очуканата Т10-ка с Nokia 6260. Symbian 6 не беше нищо особено, но все пак интерфейсът си го биваше. Но така и не се запалих да си слагам приложения, нито пък да правя снимки и клипчета с примитивната камера.


image

Motorola e398


Последва Motorola e396, която става и за слушане на музика.


image

Giorgio Armani


За да стигнем и до тоталния хит Giorgio Armani! Това всъщност е китайската реплика на луксозния телефон на Samsung. Историята с него е че, брат ми ми го даде да го ползвам и след 3 месеца мъка му го върнах. Той решил да го продаде. Шитнал го веднага, като след продажбата му се обадили още 30 човека, включително и щастливия купувач, с молба за още бройки! Сега като се замисля телефонът ми се връзваше с зимното ми палто…


image

Samsung x640


GSM ерата при мен приключи с този мъничък Samsung x640. Женски, да стария телефон на жена ми, но ултра удобен и лек малък телефон. Ползвах го докато се сдобих със Smartphone. Какво е това животно ли? Ами може би GSM 2.0 или просто телефон с отличаващ се с три основни екстри:



  1. USB връзка с PC

  2. WiFi

  3. Application Market (например Android market или Apple App Store)



Източник: http://todor.com/blog/?p=136


Тагове:   gsm,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Спечели и ти от своя блог!